Wednesday 7 March 2012

20 perangai lelaki yang gegirl ta suka


 ni antara ciri2 nye la....aku percaya...suma gegirl mesti setuju..bab aku pon gegirl oh..hahahahha


1. Si dia curang.ek eleh...bukan dia nk hargai kita..tp pi cari makwe lain pulak...kita y mcm lipan kene cbut sesungut bila tengok dia susah..dia wat dek je.... 


2. Dia sokmo je nak perli bentuk badan kita. kalaupun body kita tak msm Jlo or mane2 retis y ade..ta payah la nak kutuk2 mcm sumo ke hape..sungguh biadap..rasanakterajangsampaikejangjerasa.


3. Si dia juga suka bercerita tentang perempuan yang berada disekeliling yang konon2 suka kacau. Kononnya, perempuan-perempuan itu sentiasa mahu mengambil hatinya atau dalam erti kata lain, nk ayat la. sekali dua ta pe la..ni kalau tiap kali dating dia cita..tak ke rasa nk muntah..eeeuuuuww 


4. Lelaki yang suka mengambil kesempatan. Pantang melihat perempuan berdahi licin, pasti dia akan melihat dengan kusyuk walaupun makwe duk sebelah je.. Sah! Lelaki jenis ini memang mempunyai peratus yang tinggi untuk curang.


5. Si dia juga tanpa mempunyai perasaan segan turut memandang bahagian dada si makwe time makwe tunduk nak ambik barang yang jatuh. tapi tangan tu sibok je nk meraba. Sungguh kurang ajar!


6. Dia langsung tidak ingat hari lahir girlfriend. tapi tak mintak maaf langsung.


7. time sembang pulak dia bole salah panggil kita dgn name pompuan lain. Hmm.


8. si dia langsung ta kesah pasal kita...da makan ke,sakit ke ape ke. kejam gila!


9. Dia suka menonton VCD lucah dan tanpa segan silu menunjukkan majalah lucah kepada kita. EEEEEEEIIIII!


10. Dia sentiasa mengeluarkan kata-kata kesat apabila bergaduh dengan kita. Mungkin dia menganggap bahawa insan yang berada di hadapannya itu bukan makwe tapi kawan-kawan je. 


11. Dia tidak mengingati nama bapa si gadis sedangkan hubungan percintaan sudah menjangkau 3 tahun. Memang  tak bole di buat menantu.


12. Si dia tidak membenarkan si makwe membelek-belek telefon bimbitnya. Malah, setiap kali SMS masuk, dia membalas SMS tersebut secara rahsia walaupun kita ad kat tepi.


13. Dia mempersendakan bau badan kita. Apa salahnya sekiranya dia menegur dengan baik,kan?


14. Dia akan menukar topik perbualan sekiranya kekasihnya menyentuh isu kehidupan berkeluarga bersamanya. Lelaki jenis ini sememangnya jenis yang tidak ada komitmen dalam hubungan.


15. Si dia memarahi kekasihnya sekiranya kekasihnya tak nak menyerahkan tubuh badan kepadanya. bajet macam da jd suami je!


16. Dia sibuk melayan perempuan lain. Apabila ditanya, dia akan menjawab bahawa perempuan-perempuan itu hanya kawan. Sedangkan apabila kekasihnya berkawan dengan lelaki lain, dia akan memarahi kekasihnya walaupun dia tahu bahawa lelaki-lelaki itu hanya kawan sahaja.


17. Dia seorang yang pengotor dan malas mandi. asal dating je rasa nk pitam..hahahahaha...#busuk gila oh


18. Dia sentiasa sibuk dengan kehidupannya sehingga mengabaikan kekasihnya walaupun kekasihnya berada dalam keadaan tertekan namun apabila dia berada dalam keadaan tertekan, dia mengharapkan kekasihnya setia berada di sisinya. Tidak adil!


19. Walaupun kekasihnya meminjam wang sebanyak RM10 daripadanya, dia tetap akan mengungkitnya sehingga kekasihnya membayar semula wangnya itu. tak guna!


20. Dia menabur janji untuk hidup bersama dengan kekasihnya namun apabila bertemu dengan perempuan yang lebih seksi, dia terus melupakan janjinya. lelaki macam ni patot masok neraka je lg bagos.




2 comments:

  1. Rasanya benda ni vice versa kot. Kan? ;)

    ReplyDelete
  2. ye kot...tp sb sy ni girl..post ni lebey kpd lelaki la....hehehehehe

    ReplyDelete